Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

21 Şubat 2013 Perşembe

3 YURT MU AİLE YANI MI ?


YURT




Ben 2 aylık yurt rezervasyonu yaptırdım.İleride yurttan sıkılırsam eve geçebileyim diye.Ev de İngilizce pratik yapma şansınız daha fazla.Yurtta öğrenciler odalarına kapanıyorlar.Fakat dışarı çıkıp ta pratik yapabilirsiniz.Yurt aylık ücreti:780 pound civarı   Ev aylık ücreti:560 pound civarı. Yurt dediğim Türkiye deki yurtlar aklınıza gelmesin :)



Benim kaldığım yurt rezidans olarak geçiyor.Rezidansın özelliklerine gelirsek;



  • Tek kişilik oda
  • Mutfak (buzdolabı-kettle-mikrodalga-elektrikli ocak)
  • Tuvalet banyo
  • Yatak-masa-sandalye-dolap
  • Sınırsız internet (10 mbit ücretsiz) Daha fazla hız için ücret ödüyorsunuz.
  • Vs.
  • Ortak çamaşırhane


Temizlik size ait olmakla birlikte yiyecek içecekte size aittir. 

Sadece dil öğrenmeye gelmiyorsunuz yani :)

Güvenliği var.Rezidansa kartla giriliyor.24 saat kamera vs.

Yurt etrafında market, pizzacı, eczane var.Market acil ihtiyaçları karşılayacak kadar büyük.Bim den biraz daha küçük.

Okul yurt mesafesi 15-20 dk yürüme mesafesinde olduğu için okula yürüyerek gidip geliyorum.


Resime tıklayıp büyütebilirsiniz.

Okulun olduğu yer merkezdir.Her türlü alışveriş merkezlerinin olduğu.Vede yiyecek ihtiyaçlarının karşılanabileceği bir merkez sayılabilir.Aynı zamanda otobüslerin istasyonu.Neyse oralara ileride daha detaylı değineceğiz. :)



Yurt web sitesi için tıkla.

AİLE YANI




Evde kalırsanız sabah ve akşam yemeği veriliyor.Fakat İngilizlerin yemek kültürü bizden farklı olduğu için sıkıntı yaşayabilirsiniz.Size tek kişilik veya çift kişilik oda veriliyor.Tercihinize bağlı.

Aile yanı tercihlerinizi okula bildirirseniz ona göre aile seçilecektir.

Mesela:Ben evde köpek istemiyorum.Çocuklu aile olmasını istiyorum.Bana domuz eti yedirmesinler :) gibi gibi.

Ben aile yanında kalmadığım için tecrübelerimi şu anda size aktaramıyorum.Yurt rezervasyonumu 2 aylık yaptırdım ileride aile yanına geçme ihtimalim üzerine.Eğer ki aile yanına geçersem sizlere görüşlerimi aktaracağım.






3 yorum:

  1. Emre Selam,

    Kaplan yurt olarak sadece senin resmini koyduğun tek seçeneği sağlıyor sanırım ?

    M1 2AD adresinde Piccadilly Point diye bir yurt buldum, kursa çok yakın. Fakat burada üniversiteden insanlar olup, kaplandan kimse olmaz diye ikilemde kaldım. Kaldığın yurttaki herkes kaplan'danmı ne tavsiye edersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kaldığım yurt kaplanın değil fakat kaplan burayı öneriyor.Anlaşma yapmış yani.Senin dediğin yurdu görmedim fakat yakın olduğu doğrudur.Okul Piccadilly de çünkü.Benim kaldığım yurt müzik okulunun yurdu diye biliyorum.%30 u belki kaplandır.

      Sil
    2. 1 Aylık anlaşırsın veya 1 haftalık anlaşırsın hoşuna gitmez ise değişirsin sıkıntı değil.

      Sil

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.