Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

26 Şubat 2013 Salı

2 ARNDALE ALIŞVERİŞ MERKEZİ

Bugün okula erken gitmişim.Bende gezim dedim aldım çantamı başladım turlamaya.Dedim nereye gitsem nereye gitsem.Arndale alışveriş merkezine gidim dedim.Burada aradığınız çoğu şeyi bulabilirsiniz.Mutfak gereçleri, giysi, yiyecek, ikinci el veya sıfır elektronik aletler vs.Fiyatlara gelirsek ya Türkiye'den pahalı yada yakın fiyatlar.Bazı ürünlerde özellikle çok fark ediyor.Kısacası acil ihtiyaçlar hariç bir şey almak pek mantıklı değil.Çin deki gibi telefon alım götüreyim felan burada pek mantıklı değil.Sonra meydan da biraz turladım ve okula döndüm.Sınıfımız taşınmıştı.Yeni sınıfta birkaç fotoğraf çektim.Hava gördüğünüz gibi kapalı :) İlk geldiğimde havalar daha güzeldi.Bu aralar güneşe hasret kaldık diyebilirim.Hava baya baya soğudu.Sınıflar 10-15 kişilik genellikle.Sınıflarda wifi var.Ayrıca akıllı tahtalar var.Bence eğitime oldukça katkı sağlıyor.




Ödevlerimizin de çoğunu Online pc üzerinden yapıyoruz.Şu anda 7 gün derse girdim memnunum eğitim kalitesinden.Aksana konuşmalara da alıştım sayılır.Sadece bazı denk geldiklerim çok hızlı konuşuyorlar.Orda baka kalıyorum :) Bir süre sonra ona da alışırım.Cuma güne size cami hakkında da bilgi vereceğim inşallah bu cuma namazını kaçırmayacağız.Bu günlükte bu kadar gelişmeler oldukça sizlere yazmaya devam edeceğim.Sizlerde yorumlarınızı benden sakınmayın.Soru sorabilirsiniz.Türkiye'yi özlemedin mi? diye soranlarınız olabilir.Arada özlediğimi fark ediyorum fakat şu anda tam anlamıyla alıştım diyebilirim sıkıntı yok.İlerleyen zamanlar da özleriz herhalde iyice :) Gelin arkadaşlar çok büyük tecrübe ediniyorsunuz yurt dışında.Sadece dil öğrenmiyorsunuz.Tek başınıza ayaklarınızın üstünde durabilmeyi.Kendinizi ifade edebilmeyi öğreniyorsunuz.Öz güveniniz artıyor.Hayata daha farklı bakıyorsunuz.Neyse edebiyatı keselim burada.

Hade sağlıcakla kalın....



2 yorum:

  1. mükemmel bir yazi dizisi olmus devamini bekliyoruz.saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çin'deydim bir süredir ilgilenemiyorum.Yakın da başka yazılarım da olacak.

      Sil

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.