Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

11 Şubat 2013 Pazartesi

0 DİL OKULU İÇİN İNGİLTERE'YE GİDİYORUM

Hayatım da ikinci kez yurt dışına çıkacağım için heyecanlıyım.İlki Almanya olmuştu.Almanya bana biraz tecrübe kattı ama Almanya'yı sevdiğim söylenemez.(Alman insanı ve polisi çok itici gelmişti.Onlarında bizi sevmediğini biliyorum :) .İngilizce seviyem hayata tutunabilecek kadar olduğuna inanıyorum.İngiltere'ye yani Manchester'a 6 aylık kaplan dil okuluna gitmeyi planladım.Pasaportumu vizemi 1 ay önceden hazırladım ve 16 şubat 2013 7:45 uçağına biletimi aldım.Bilet gidiş dönüş 250 euro tuttu.İngilizce'yi öğrenmek için gözümü kapadım gidiyorum.Kısmetse 16 şubat 2013 tarihinde Manchester'dan sizlere izlenimlerimi aktarmaya başlayacağım.6 aylık Manchester macerası beni bekliyor.Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.