Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

25 Şubat 2013 Pazartesi

0 AT SENİ ÇAĞIRIYOR !

Arkadaşlar biliyorsunuz İngiltere'den başlayan at eti mevzusu aldı başını gidiyor :) Adı geçen firmaların biride benim çoğunlukla gittiğim Tesco parekende marketi.Kendimi şu yönden şanslı hissediyorum.İngiltere de et yemiyorum.Yemeninde pek mantığı yok.Pizza mı yiyecez peynirli ver abi :)

Olay sadece Tesco ile kalsa neyse Burger King ve Nestle den sonra birde Ikea buna eklendi.Evet Ikea da at eti satıyormuş.Bu atlar bu kadar ucuz mu ya :) 


Burada çoğu et ya domuz eti yada at eti vs.Ben çoğunlukla kendim malzeme alıp yurtta yapmaya çalışıyorum.Makarna pilav patates vs gibi.Arada pişmiş tavuk yiyorum.Onu da pek tavsiye etmem.Vardır bir hilesi hurdası herhalde.Helal yiyecek satan yerler var arada yiyoruz helal diye ama içim pekte rahat değil.At gene iyi eşek furyası da yakında başlar gibi geliyor bana. Bakalım daha başka hangi firmalardan at eti çıkacak.Ümit ederim ki Türkiye'den özellikle bilindik firmalardan çıkmaz. :)    Burger Kingin AT SENİ ÇAĞIRIYOR ! kampanyası başlatması da hiç süpriz olmaz.

Bu denli büyük firmaların kendilerini neden riske edip at eti sattıklarını anlamakta da zorlanıyorum.Sonuçta bu tip olaylar firmayı ve markayı fazlasıyla zedeleyecektir.Zedeledi de bence.Neyse bu kadar at muhabbeti yeterli. :)

Hade Görüşürüz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.