Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

24 Şubat 2013 Pazar

0 GSM OPERATÖRLERİ


İngiltere'ye geldim evi nasıl arayacağım.İletişim için hangi Gsm hattını almalıyım sorularına cevap olarak şöyle cevap veriyorum.Lyca mobile ben lyca kullanıyorum.Çünkü İnternet paketi en mantıklı olan ve Türkiye ile ucuza konuşabileceğim bir gsm hattı.12 pounda sınırsız browsing ve 3 gb internet.Bence gayet güzel.Eğer Iphone tarzı akıllı telefonlar kullanıyor iseniz.Whatapps-Viber-Tango vs gibi programlarla bedavaya iletişim kurabilirsiniz.Türkiye tarifesi oldukça iyi.


Diğer tariflerin özelliklerinide önümüzdeki günlerde ekleyeceğim.Görüşmek üzere.

Sağlıcakla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.