Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

20 Şubat 2013 Çarşamba

9 KAPLAN DİL OKULU

Biraz da dil okulundan bahsedelim arkadaşlar.Kaplan nın faaliyet gösterdiği ülkeler ve şehirler aşağıdaki gibi:

Resime tıklayıp büyütebilirsiniz.

Benim Manchester ı seçmemdeki neden:
Hem Türklerin az olduğu bir yere gitmek istiyordum.
Hemde Manchester ın eğlenebileceğim bir şehir olduğunu düşünüyordum.Türklerin az olduğu bir şehir seçmeniz dil öğrenmeniz açısından daha iyi olacaktır.Zaten burada da arkadaş bulacaksındır.Sadece biraz sabretmek gerekiyor.Kaplan 6 aylık kursunun fiyatı 4090 pound.(Bazen indirimleri olabiliyor.) Bende %15 indiriminden yararlanmıştım.

Şu an da 3 gündür derslere giriyorum.Okulumun dan memnunum.Haftada 5 gün (hafta içleri) derslerim var.Her ne kadar başlarda zorlansam da ilerleme katettiğimi hissediyorum.Hocaların ilgileri alakaları gayet iyi.Gün geçtikçe bilgilendirmeye devam edeceğim.Okul hakkında sorularınız olursa sorabilirsiniz.En yakın zamanda cevaplamaya çalışacağım.Ulaşım, konaklama, Yiyecek içecek konularına da ilerleyen zamanlarda değineceğim.






Okul hakkında detaylı bilgi: http://www.kaplaninternational.com





9 yorum:

  1. neden Manchester ? kuzey aksanı farklılıgı seni etkilemedi mi ? gerçekten çok fark var mı ? Manchester hayal ettigin kadar güzel mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü burada türk sayısı az ve türkçe konuşmak için fırsat bulamıyorsunuz sürekli ingilizce.Veya sıkıştığınız zamanlarda türk arkadaşlarınızdan yardım isteyemiyorsunuz kendinizi zorluyorsunuz.Aksan kişiye göre değişiyor.Bazıları çok güzel konuşuyor.Bazılarını anlamakta zorlanıyor belkide seviyem düşük olduğu için.Ama okulda veya cafedekileri anlıyabiliyorum.Manchester a ben dil öğrenmek için geldiğimden güzelliği çok alakadar etmiyor :) Ama sıkıcı bir şehir değil bana göre.Zaten sürekli okulun programları oluyor.Bu hafta liverpool haftaya edinburgh a gidiyorum (4 günlük).Hem tatil hem eğitim için tavsiye etmem.İyi günler...

      Sil
  2. konaklama ücrete dahil mi?

    YanıtlaSil
  3. Kardesim bnde Manchester kaplan a gitmeyi düşünüyorum bna yardımcı olur musun ?

    YanıtlaSil
  4. kaplan ve ef arasında kaldım. sence kaplan aldığı parayı hakediyor mu?

    YanıtlaSil
  5. kardesm bende aynı şekilde manchester kaplan a gitmeyi düşünüyorum yurt olarak ise vita için anlaştık burası için bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  6. kardeşim bu yaz 12 hafta süre ile manchester kaplan a gitmeyi düşünüyorum.Yurt olarak ise vita önerildi.Bu yer için bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.