Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

24 Şubat 2013 Pazar

1 ALIŞVERİŞ VE TEMİZLİK

.Hava biraz kapalıydı.Sonra gezerim diyerekten.Bugün çıktım biraz alışveriş yaptım.Hemde turladım.Mutfağa iyice alışmaya başladığım için yeni tatlar yapma zamanı geldiğini düşündüm ve yakınımdaki küçük market SPAR yerine biraz uzaktaki TESCO EXPRESS e gidim dedim.
Tesco spar dan daha fazla çeşidi olan bir market.Fiyatlardan biraz örnek verirsem.:
500ml fanta 1.21 pound
2.5 kg patates 2.73 pound
3 adet soğan 1.05 pound 
vs. diye gidiyor.Fiyatlar gördüğünüz gibi Türkiye ye göre pahalı :) Neyse alışverişimizi yaptıktan sonra dedim.Odayı da bir temizliyim.Görevliden vacuum cleaner istedikten sonra, okul kimlik kartımı veriyorum ve o hayalini ettiğim vacuum cleaner a sahip oluyorum :) Tekrar geri getirmem için kartımı alıyorlar mantıklı. :)


İşte benim boyutu küçük işlevi büyük vacuum cleanerım :) Namı diyar Elektrikli süpürgem .
Odayı bir güzel temizledim.Burada insanlar içeride ayakkabı ile dolaştığı için eski sahibi ağır gibi yapmış burayı.Daha fazla batmadan içerisini güzelce temizledim.Masayı felan da sildikten sonra gidip süpürgeyi teslim ettim kartımı geri aldım.Burda insanlar çok nazikler arkadaşlar çekinmeden konuşabilirsiniz.Yardımcı olmaya çalışıyorlar.

Veeee temizlik sonrası ÖDÜLÜM :)


Sağlıcakla kalın :)


1 yorum:

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.