Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

25 Şubat 2013 Pazartesi

1 GOOGLE MAPS İLE İNGİLTERE TURU

Bu uygulama İngiltere de çalışmaktadır.Tüm sokakları caddeleri karış karış gezebilirsiniz.Henüz Türkiye'de uygulanmaya başlanmadı.Bence çok güzel bir uygulama.Güncellik sıkıntıları olsa da istediğiniz adresi bularak mekanı önceden gözden geçirebilirsiniz.Ben İngiltere'ye gelmeden önce baya kullanmıştım.Sizin için hazırladığım video da Google Maps ile nasıl İngiltere sokaklarında gezilir göstermeye çalıştım.Umarım beğenirsiniz.Benden bu kadar :) 
Sağlıcakla kalın...



1 yorum:

  1. İngiltere de Londra dan sonra en çok ziyaret edilen şehirlerden biri de York dur. York şehri isminin New York' a verdiği gibi ortaçağda Kuzey İngiltere'nin başkenti olmuştur. Unesco listesinde dünyanın en iyi korunan ortaçağ şehirlerinden biridir. Merak edenler için :http://dnyaninetrafinda180gn.blogspot.com.tr/p/york-zamana-yolculuk.html

    YanıtlaSil

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.