Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

7 Mart 2013 Perşembe

0 NATIONAL FOOTBALL MUSEUM

Arkadaşlar bugün bazı yerler gezdim.Ve sizlerle paylaşmak istiyorum.Bunlar dan birisi NATIONAL FOOTBALL MUSEUM di.Bu müzede İngiliz futbolunun tüm takımları var.Başarıları anlatılmış.İlk futbol topu, eski formalar, hakem düdükleri, eldiven, taktik defteri, günlükler vs.Futbol da  aklınıza gelebilecek her şey var.İsterseniz ücretli olarak simülasyon da penaltı atma gibi oyunlar oynayabilirsiniz.Yıllara göre İngilizlerin giyinme tarzlarını da anlatıyorlar.Ayrıca sağ olsun görevli bize birde ufak klip izlettirdi.İngiliz futbolunu anlatan bir klipti.
Ayrıca müzede bir kafe ve alışveriş yapabileceğiniz hediyelik eşyalar vs satan bir de dükkan var.Ben Manchester United'ın atkı ile beresini aldım :) Hatıra olsun diye.

İlk Futbol topu felan çok ilgimi çekti.İlk formalar felan gerçekten çok etkileyici.Taktik defteri :) Futbolun tarihini adeta yaşıyorsunuz.Futbolun ne demek olduğunu daha iyi anlıyorsunuz.İngilizlerin futbol devi olmasının altında yatan gerçekleri görünce adamlara hak veriyorsunuz.İlk futbol topu ile ilgili bir resim de ekliyorum.Resimlerin hepsini ekliyorum.Oradan tüm  fotoğraflara bakarsınız.


NATIONAL FOOTBALL MUSEUM GALERİ İÇİN TIKLAYINIZ 



Şimdilik bu kadar sağlıcakla kalın...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.