Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

23 Mart 2013 Cumartesi

0 LIVERPOOL GEZİSİ



Arkadaşlar bugün Liverpool a gittik.Hava son 15 yılın en soğuk havası da olsa iyi ki gitmişim diyorum.Manchester ile Liverpool birbirlerine benzeyen iki şehir.Ben tekrar şehir seçme şansım olsa gene Manchester'ı seçerim orası ayrı.Fakat Liverpool da güzel bir şehir.Bizi en çok zorlayan noktalardan bir tanesi hava durumuydu.Kar yağıyordu hafiften ve Manchester'a oranla çok daha soğuktu.Evet baya soğuk bir şehir bu kadar farkın olmasını anlayamadım.

Liverpool'a trenle 45-60 dk da gidiliyor.Tren fiyatları da 5-6 pound civarında sanırsam.Çünkü biz git gel ve big wheel için 19 pound verdik.Yemek olarak arap lokanlası hiç göremedim.Manchester da daha yoğun gibi geldi bana.Bana göre Manchester daha eğlenceli bir yer fakat Liverpoolu da asla kötülemiyorum.Özelikle yazın çok güzel gezilebilecek bir şehir olduğunu düşünüyorum.Hava gerçekten çok soğuktu çok fazla gezemedik fakat olduğunca fotoğraf çekmeye çalıştım.Fiyat ve hayat pahalılığı olarak Manchester ile aynı sayılır.Birde Londra da ikamet eden bir Türk öğrenciyle tanıştık ve sohbet ettik oda Londra ya göre çok ucuz olduğunu söylüyordu ve Londra dan Manchester a 5 pounda otobüsle gitmiş.Gerçekten çok ucuz.

Fotoğrafları galeriye yüklüyorum.Merak eden arkadaşlar inceleyebilirler.Biraz içleri üşüyebilir. :) İsteyen arkadaşlar soru sorabilir.


Liverpool Gezisi Fotoğrafları İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.