Tekrardan yazmaya devam ediyorum sorularınızı yazabilirsiniz !!!

Arkadaşlar iletişim kutusunda sorun olduğundan cevap veremiyorum.email:emreaydin3461@gmail.com buradan yazarsanız hızlı cevap alabilirsiniz :).

HOŞGELDİNİZ

1 2 3 4 5 6

17 Mart 2013 Pazar

2 LANDING CARD NEDİR ?




Arkadaşlar uçakta size landing kart diye bir form verilecek.Formada adınız, soyadınız, cinsiyetiniz vs. kişisel bilgiler isteniyor.Ayrıca pasaport no, kalacağınız yer, uçak uçuş no, geldiğiniz havaalanı vs isteniyor.Bunu pasaport kontrolü sırasında görevliye veriyorsunuz.Arkasına birşey yazmıyoruz.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben 2 hafta öncesinde İngiltere'ye Luton havaalanından giriş yaptım. 10 günlük bir seyahatti. Yalnız kalacağım adresi girmişken, sonradan belgeyi vize memuruna verdikten sonra farkettim ki posta kodunu yanlış yazmışım. Bu o anda sorun olmadı veya vize memuru bunu farketmed vs. Farketmek zorunda da değil. Bir sonraki ülkeye girişimde bu sorn olur mu? Landing card'ların doldurulmasının asıl amacı nedir? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bildiğim kadarı ile amaç vize görevlisini ikna etmek.Size soru sormak yerine karttan nereye gidiyorsun nerede kalacaksın bunları öğrenmek istiyorlar.Saçma sapan bir iş zaten vize alırken bütün konaklama bilgisidir okul bilgisidir konsolosluğa veriliyor.Bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.Ayak üstü doldurulan bir şey zaten.

      Sil

Yorumunu onayladıktan sonra yayınlanacaktır.Yorumunuz için teşekkür ederim.